Thursday, March 8, 2012

:::Bismillah arRahman arRahim:::

Ku mulakan catitan sepi ini dengan memuji namaMu Rabbi, Tuhan sekalian alam...segala puji bagiMu, yang terus membenarkan aku untuk hidup senafas lagi di bumi ini... Allah..jangan kau tarik nikmatMu ini, kerana kupunya hutang padaMu masih tidak tertanggung..

selawat dan salam untuk junjungan mulia, Nabi Muhammad s.a.w.... semoga syafaatmu bersamaku di sana nanti..

kembali ke dunia blogging, serasa bagai terjaga dari tidur sebentar... rasa-rasa baru semalam aku menekan butang "remove blog", namun saat ini aku kembali lagi untuk memeriahkan dunia bisu ini..bisu dari suara2 makhluk, namun semestinya xkkan lari dari segala kucar kacir sebuah cerita.. blog, ada baik ada buruk..terpulang pada sesiapa yang mengendalikannya..

sekarang aku rasmikan blog aku ini..maafkan andai bahasa pengganti diriku mungkin agak kasar, namun aku selesa begini.. terasa dekat dengan jiwa penulisanku... bismillah.... aku memohon padaNya, moga blog ini bukan sekadar omongan kosong, tapi agar menjadi saham yang memberatkan buku catitan tangan kananku di hari penghitungan kelak... walau mungkin tidak sebesar mana..moga manfaat untuk kalian tetap terbias..amin...


No comments:

tanyalah, xkena marah:)

Powered By Blogger

meh menabung