Tuesday, December 11, 2012

entri sedih

sedihh

"joomlaaaa" aku tak siap lgi.. dari 2pm aku berumah di lib.. habuk pun xda. mane semangat??


sedih lagi
laptop aku senyap sunyi kat dlam bilik. no function. rosak. aku malas hantar kedai. duit lagi. huk!


sedihhh...
nak makan doyan durian... entah bila ada masa free.. nk p cari nilai satu hal. nak balik umah kak aku? seminggu lebih lagi la jawabnya.. doyan o doyam...crepe oh crepe. haih!



sedih dan sedih....
call dia.. esok da nak pergi husm.. awak, moga slamat blake la ye... aminnn...


sedih....
tahun 2007, usai spm, baru aku dapat pegang hp.. dan dia yang pertama.... ohh cerita sedih lagi...


yang ni x sedih:::: Allah tunjuk kat aku siapa budak tu sebenar.. amalan ibadah? aku xnak pertikai. tapi bab muamalat? fail! manusia..hari2 berlakon. xpenat? kesiannya mereka..aku simpati duhai adikku..hahaha


n...

awak yang sanggup skrong baca post ni? mekasih.. xde faedah pun kan. memang.. sebab aku tengah sedih. k bai..

(posting x matang)

:::LA TAHZAN.. INNALLAH MA'ANA:::

Tuesday, December 4, 2012

ros ini hadiah buatmu..

sekali lagi, aku jadi pelupa yang amat. siyes. bukan aku sengaja.. lewat kebelakangan ini, banyak perkara aku kena setelkan. sampai aku jadi pelupa pada tarikh istimewa  28/11, 29/11, 2/12..

 nah, ini untuk kamu.. sudilah terima ros ini. wakil hati aku..mekar mengingatimu..hohoo jiwang oih..

dengan ingatan tulus ikhlas, selamat hari lahir.. semoga Allah sentiasa melindungimu dari kegelapan.. i love u. fillah.
jarak pisahkan kita, namun hati tetap bersatu dalam doa. diam xbererti lupa, ingat itu.


p/s: ini blog aku..suka hati aku nak tulis apa kan? ;p

tanyalah, xkena marah:)

meh menabung