Sunday, June 23, 2013

#PRU13 thePRECIOUSmoment

post ini sudah basi tarikhnya. tapi biarlah, aku nak cerita balik..bukan selalu aku boleh post sal benda ni . 5 tahun sekali. so 5 thun lagi, kita buat perbandingan pos.. hehe.. selamat membaca.

******************
bismillah

050513 adalah tarikh keramat buat seluruh rakyat malaysia. pilihanraya umum ke 13. alhamdulillah, aku menjadi sebahagian pengundi yang layak. maka baliklah aku ke kampung 2 hari sebelum  mengundi. pilihanraya kali ini, bahangnya cukup terasa. hangat.panas.kontroversi.mendebarkan.

aku pulang ke kampung as ahli keluarga yang paling lewat. semua dah ada masa aku sampai rumah tu. makanya sedari aku di USIM lagi sudah di perli oleh kakak2 aku yang kureng asem wuwuwu... maka baliklah aku dengan perasaan bangga sebagai VIP terhormat. riuh rendah rumah bila semua berkumpul, semua ada kecuali abg ipar aku yg sulung. dia mengundi di putrajaya.


Sunday, June 2, 2013

salaam..

bismillah
musim exam datang lagi.. sekarang ni baru je abis download lagu2 sami yusuf.. baru n lama.. mentang2 nk amik muet, dengar lagu, lagu bi.. tengok cite, cite bi.. xpun  yang ada translate bi.. haha.. ni semua sebab ternervous kena amik muet kat skolah cina. doakanku.



target GPA sem ni, 4.0. WOW! tiada yang mustahil...dengan syarat, usaha! insyaAllah. doakanku

tanyalah, xkena marah:)

meh menabung