Sunday, July 13, 2014

....

Allahurabbi...sesak nafas aku.. Berdenyut kepala fikirkan hal itu. Terawih aku tidak tenang. Payah utk fokus walau sesaat. Tidurku, pejamnya tidak mahu. Hanya selepas ku alun kalimah tasbih, baru tertutup tanpa sedar... Bangunnya terigau2 mimpi semalam. Aduhh semuanya kerana itu.

Aku nak menjerit...sekuat hati...lepaskan segalanya...tapi........ Oh pantai..kenapa jauh sangat...besnya kalau keluar je rumah, mengadap laut. Ibarat scene dalam novel  @ movie...

Aku harap aku dapat ketenangan itu walau seminit. Tenang menempuh ramadhan tanpa perlu memikir kemungkinan itu ini.. Tapi...mungkin hanya angan..

Selagi mana tidak langsai hutang amanahku....hiduplah aku begini. Allahurabbi. Engkau Maha Mengetahui. Maha mendengar. Ampunkan aku.

No comments:

tanyalah, xkena marah:)

Powered By Blogger

meh menabung