Sunday, February 3, 2013

BLOG BARUUUU!!

SALAM..

pening..pening..pening...
seharian aku mengadap laptop, aku buat apa ye??

yihha.. diumumkan..

http://herbalifestories.blogspot.com/

silalah jenguk.. aku mungkin akan kerap update blog tu berbanding sini.. hehe..

herbalife = negatif negatif negatif

komen? peduli apa aku. aku dah tengok ngan mata kepala aku sendiri testimoni2 terbaik punya.. bukan sorang dua.. so ini kali aku mahu betul2 serius. semeseter baru hanya bbaki kurang 2 minggu.. matlamat dah dilakar. perancangan satu semester dah terukir. tanggungjawab2 yang bakal menanti, kini aku sudah bersedia memikul.. tunggu masa mendatang. alhamdulillah. inspirasi dari mereka yang bermotivasi tinggi.

doakan aku,
6 bulan pertama = supervisor
akhir tahun = world team

hehe insyaallah.. tiada yang mustahil. tapi kena kerja keras sikit.
yang penting, jangan lupa gandakan aktiviti. gandakan ibadah. supaya jadi hamba yang lebih bersyukur! baru berkat hidup. hehee

aku malu sebenarnya. promote herbalife kat orang lain sedang hasil aku sendiri xnampak mana lagi dimata orang. aku sendiri memang alami, tapi susah nak diterjemah. mata manusia hanya nak tengok luaran. uih. SABAR KUNCI.

wassalm

2 comments:

amsa naw said...

bestt of luck dear ;)

miss maryam said...

thanks dear! pray for me :)

tanyalah, xkena marah:)

Powered By Blogger

meh menabung