Thursday, January 24, 2013

AKU MERINDUIMU...

harini 12 rabi'u awwal.. ulangtahun kelahiran Rasulullah s.a.w.. maulidur rasul..
Muhammad bin Abdullah.. insan teragung.... selawat dan salam buatmu dan ahli keluargamu..

aku bawakan video di bawah untuk tatapan kalian. setiap masa dan ketika, berharaplah untuk berjumpa baginda, hatta di dalam mimpimu...


aku pernah tengok satu video, oleh sheikh arab, lupa nama dia.. dekat laptop member aku... Allah.. dia cerita tentang rasulullah.. serius, aku nak kongsi kat sini tapi xjumpa link kat tenet. biar kalian rasa apa yang aku rasa masa tengok video tu. terkesan.


::: minggu ni, aku xde mood nak contek sesapa.. balas mesej jarang. komen fb jarang. on9 lagi la.. serabut. fikir tanggungjawab akan datang. setahun yang akan datang, sepanjang masa itu aku akan terbeban dengan tugasan itu. itu amanah. aku sedar. jangan fikir aku berdiam tanpa bertindak. kerja aku bukan fikir mende tu je. kelab aku. bisnes aku. asaimen bakal menanti. dan aku tahu aku perlu ikhlas dan gembira melakukannya. orang kata, enjoy je. dan itu yang aku akan buat. diam tak bererti kaku. just give me time. insyaallah segalanya berjalan lancar. trust me. ehehe gaya berlagak! haha

===========allahumma solli ala muhammad =====

No comments:

tanyalah, xkena marah:)

Powered By Blogger

meh menabung