Saturday, August 25, 2012

cerita syawal

salam..
sebulan skali dah jadinya update blog ni..mentang2 dah lepas subjet grafik. alhamdulillah, aku dapat A- untuk subjet ni, haha dengan bangga bagitahu, macam la dapat A full kan. syukran untuk lec aku, susah payah je A kan aku..huk3.. btw, tu semua berkat usaha aku dan grup akulah, tiada kes bodek2 oke.. dan aku percaya coursemate aku pun ramai yang dapat A untuk subjet ni. jadi dengan berbesar hati, aku mengumumkan blog ini mungkin akan diupdate setahun sekali pulak..keh3. melainkan ada permintaan tinggi dari readers,,haha memang tak la..


SELAMAT HARI RAYA. MAAF ZAHIR BATIN.

ni sebenarnya motif aku nak update. minta maaf la, lambat dari orang lain. seminggu dah raya berlalu kan?

CERITA RAYA. tahun ni raya yang paling meriah. semua ada. cukup.sampai ke hari raya ke7 ni, aku masih pergi beraya n memenuhi jemputan kawin. n hari ni, tak semena mena aku jadi (istilah apa ek nak guna untuk orang yang pegang hantaran kawin masa nak g umah lelaki?) haa jadi tu la.sepupu aku kawin, aku pegang dulang hantaran barangan mekap/wangian laki ..macam flower girl. kelas gitu..haha. sori no pic.

konvoi raya sahabat sekolah menengah. meriah. bermula dengan majlis kawin pasangan satu skolah n batch ngan kami.. then konvoi rumah ke rumah. keluar 10am, balik 7pm.. anak dara sape ni beraya xsedar diri? huhu.. btw, norazila mamat, nice moment with u. we talk.chat. about our past n today. u know, really miss u n her. kita bertiga. sayangnya dia makin jauh kan.

dan dua moment yang aku xkan lupa....

jumpa lagi k.
ops, cuti raya aku yang sepatutnya 3minggu, jadi dua minggu.. minggu depan aku dah balik usim. wat da sob sob..

entri kali ini tiada gambar. malas

No comments:

tanyalah, xkena marah:)

Powered By Blogger

meh menabung