Sunday, December 24, 2017
good bye 2017
Thursday, March 16, 2017
KENANGAN SPM . APA KATA ANDA?
- Bahasa Arab
- Bahasa Inggeris
Agi idup agi ngelaban. Arab pun arab lah. Belajar terus belajar. Alhamdulillah grad jugak pointer 3 lebih sikit.
Sabar itu indah.
ASAL DEKAT PADA TUHAN
ASAL ASAL HIDUPMU KEMBALI PADA FITRAH.
bukan cikgu, bukan doktor, bukan engineer, bukan kerja kerajaan.
Thursday, February 11, 2016
Friday, June 12, 2015
Huh
I cant stand this anymore. Im angry! Very very. Can i just fly away.... far far away?
Maryam rusli, sabar. Sikiiiitttt je lagi. Bagi masa sikittt je lagi.
Monday, June 1, 2015
Travel situ sana sini
One day, i will go there. Cepat atau lambat. Harapnya 10 tahun akan datang, aku sudah melakar garis lurus di tengah2 coretan ini.
Pulau redang
Pulau sipadan
Cameron highland
Andalusia
Maldives
Constantinaple
Korea
Japan
London
Mesir
Krabi
Poland
Makkah? madinah? - ianya satu keutamaan. Pertama sebelum bermula.
11.07pm
1jun2015
Tidak di dunia, di syurga menanti
Sunday, May 31, 2015
Gilakah aku
Aku rasa aku boleh jadi gilerrr
Oh plesshhhh aku mau hidup normal *sigh*
Yamhullahmaayashak
Wednesday, April 8, 2015
Ehh aku ni studen graphic pure ke?
Alkisahnya, aku dapat partner intern, dua orang. Budak graphic. Makanya sv kami bagi task kat dorg (dorang je. Aku tak. Aku pun pelik kenapa. 8 minggu kat sini xpernah lagi dia bgi task design kat aku. Tapi dorg ni bru je masuk 3 hari). Task nyer, buat poster (sumtin like that), about quote of MB tganu. Ceritanya, aku just nak gtau, tetiba aku jadi konfius. Kenapa??? Sebabnya budak2 ni duk tnya aku cmne nak crop gambar + smoothly. Pastu tnya nak guna font apa. Nak letak ape utk cantikkan. Okelah yg tu sume aku fhm, dorang nak mintak pendpt. Tapi aku betul2 konfius bila dorang tanya aku camne nak crop tu. Kamon la. Benda basic editing kot. Well aku tak marah pun. Malah aku ajar satu satu dengan senyuman sebab aku tringat masa duk ajar benda2 cmtu kt member2 masa tgh blaja dlu. Aku dulu pun, blaja mlalui pglaman. Latihan. Xde masalah pun nak ajar sape2.
But the point is, macamana studen graphic boleh fail hanya untuk crop satu gambar individu berkot? Like they do it for the first time?
Sangka baik. Dorang xbuat dah simple design camtu.
At the end, bjaya jugak dorang buat poster tu. Simple n nice. My sv choice.














